Klapka sacího potrubí VAG 3.0 TDI – cukání při studeném startu
Jedná se o problém vyskytující se převážně u motorizací 3. generace Audi a Volkswagen 3.0 TDI vyrobených od roku 2015 a výše. V paměti řídící jednotky ECU se nevyskytuje žádná chyba související s tímto problémem. Diagnostika nemusí hlásit žádné chyby. Příčinou je zanesená/zakarbonovaná klapka v sacím potrubí. Časté krátké trasy zvyšují tvorbu vzniku usazenin nebo urychlují její zanášení. Samotnou klapku je potřeba demontovat a za pomocí vhodné chemie a ideálně i utrazvuku klapku dokonale vyčistit. Po té s pomocí diagnostiky akčních členů vyzkoušet funkčnost klapky. Společně s klapkou sání doporučujeme vyčistit kompletně sání a všech komponent. A u sacích ventilů provést mechanické čištění metodou - Walnut Blasting.
Příznaky:
- Motor po studeném startu cuká.
- Studený motor vynechává a má výpadky ve volnoběžných otáčkách
- Vozidlo po studeném startu vibruje
- Po studeném startu vozidlo cuká při zařazení jízdního stupně a zejména při zařazení R
- Dlouhodobě snížený výkon vozidla
Tento problém se týká vozidel s motorizací 3.0 TDI:
- Audi A6 200 kw CRTD, Audi A6 155 kw CRTF, Audi A6 160 kw CRTE
- Audi A4 200 kw CRTC, Audi A4 160 kw CSWB
- Audi A5 160 kw CSWB, Audi A5 200 kw CRTC
- Audi Q7 200 kw CRTC, Audi Q7 160 kw CRTC
- ostatní kódy motorů 3. gen. 3.0 TDI koncernu VW

Zapůjčení náhradního vozu
Po dobu servisu je u nás možné zapůjčit náhradní vozidlo.

Platba platební kartou
U nás hotovost nepotřebujete. Můžete zaplatit pohodlně platební kartou.

U nás se domluvíte
We speak English. Wir sprechen Deutsch.